Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Oraşul meu (?!)

Posted on: Iunie 24, 2011


Stau în Constanţa de când mă ştiu. Nu am cunoscut vreun alt oraş în viaţa mea de până la 7 anişori, când am ieşit şi eu prima oară din Constanţa. Tot „universul” meu s-a format aici.  Asta explică ataşamentul faţă de oraş…sau, mai bine zis, faţă de ideea de Constanţa…ideea de „oraşul de la malul mării”, în care mă simt ca acasă.

Din păcate, în ultima vreme rămâne, din ce în ce mai mult, doar ideea şi, din ce în ce mai puţin, oraşul. Merg pe stradă şi încerc să mă lămuresc dacă îmi place sau nu acest oraş. „Normal că îmi place, e casa mea, îl ştiu de când mă ştiu şi pe mine…are marea, fără de care nu m-aş simţi vie”, e primul gând. Şi totuşi…?

Şi totuşi unde e oraşul?

Mi-am propus să redescopăr oraşul meu, să „sap” prin beton şi mitocăniile locuitorilor săi (cele două lucruri care mă irită cel mai mult, de altfel) şi să văd „dacă da sau dacă ba”. Mi-am propus să pun în balanţă ce e frumos cu ce e mai puţin frumos…şi să vedem încotro inclină balanţa.

Aşadar, Annie e în căutarea „oraşului de la malul mării”!

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,912 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty