Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Lucruri care contează…

Posted on: Iulie 31, 2011


Ştiţi lucrurile alea care par mici, dar sunt extrem de importante în viaţa noastră? Sunt lucrurile de care încercăm noi înşine să ne convingem că au o mică importanţă, în chip de zid de apărare, ca să nu avem de suferit.

Pentru mine, unul din lucrurile alea îl reprezintă consecvenţa oamenilor. De fiecare dată când o persoană de lângă mine este inconsecventă, mă simt oarecum trădată în încrederea cu care am învestit acea persoana. Pe româneşte, frate, una zici şi alta faci.

Mi se pare normal să nu îţi încalci cuvântul dat, să nu te răzgândeşti de pe o zi pe alta, practic, să nu te doară fix în cot faţă de cei din jur şi de ce le-ai zis la un anumit moment.

Mi se mai pare normal şi să încerci să îi respecţi pe fraierii care te cred pe cuvânt şi îţi acordă încredere.

Încerc să înţeleg care ar fi motivele unei persoane inconsecvente. Mi s-a zis de multe ori că sunt o persoană empatică, aşa că fac eforturi pentru a vedea care e logica. În mod sigur, o logică există. Fie că e ea înţeleasă doar de persoana în cauză, fie că o înţeleg şi alţii, asta e partea a doua.

Dar orice om are o logică în ceea ce face. Evident, ar fi minunat dacă ar împărtăşi-o cu cei din jur, pentru a simplifica relaţiile şi comunicarea inter-umană.

O să spuneţi că sunt frustrată…da, sunt, şi îmi accept frustrarea ca pe orice alt sentiment care există. Mi se pare, până la urmă, o chestie umană să te enervezi/ superi/ frustrezi/ întristezi sau ce mai vreţi voi, atunci când nu înţelegi un om sau mai mulţi din jurul tău, lucru care reuşeşte doar să te îndepărteze de persoana/ persoanele respectivă/e.

Ce încerc să spun este că, deşi ştiu că există motive pentru orice acţiune a unui om şi are în spate o logică, există mereu riscul să o iei personal şi să te afecteze mai mult decât ar trebui.

Ce fac în această situaţie? Îmi eliberez mintea, mă pun în pielea acelei persoane şi apelez la optimismul aparent înnăscut pe care îl posed, considerând astfel că mâine va fi mai bine şi că voi înţelege, într-un final, logica umană.

Frumos scop pentru această viaţă, nu? :)

Pentru moment, Annie se mulţumeşte cu faptul că scrisul are un rol cathartic şi profită de revigorarea pe care i-a adus-o. Voi?

6 răspunsuri to "Lucruri care contează…"

Imi place felul cum gandesti si mai ales cel in care ti-l asterni pe hartie. Sau online in cazul de fata. :)

mersi, esti draguta sa zici asta :) o sa mai scriu chestii de tip personal, ca am multe :))))

nice:d si eu am mai trecut prin asta dar nu mi-a trecut prin cap sa scriu..felicitari!:*

Mersi de apreciere. Stii ca eu scriu despre orice imi trece prin capsor :P Te pup si te mai astept pe blog :*

Ehee. Frumos mod de a scrie, si nu numai, interesanta postarea, interesant punct de vedere :-? ti-ai gasit scopul in viata, frumos!

Mersi mult pentru aprecieri…ma bucur ca ti-a placut :) Feedback-ul celor care citesc acest blog inseamna mult pentru mine. Te reastept oricand.
Pup!

Annie

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,063 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty