Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Oameni care îmi colorează viaţa :x

Posted on: August 5, 2011


Deşi am promis pe pagina de Facebook că voi scrie un anumit articol şi am şi o leapşă în aşteptare de la Lyda, nu am reuşit să fac asta…se pare că extracţia unei măsele te poate dezafecta pentru câteva zile bune…aşa că voi scrie despre ceva ce îmi vine atât de uşor şi natural, încât nu trebuie să gândesc excesiv :)

Am ales, ca să închei în mod plăcut o seară de vineri, să scriu despre oamenii care mă inspiră.

Eu iubesc oamenii. Au potenţial şi sunt toţi frumoşi în felul lor. Toţi mă inspiră…desigur, unii mă inspiră cum să NU-orice…dar alţii mă inspiră la modul ăla profundo-metafizico-sentimentalo-ceva :)

Şi mă refer aici la persoanele alea, pe care sper că toţi le avem în viaţa noastră, care, dacă e ziua lor sau sărbătoresc un eveniment personal sau, frate, e doar miercuri, îţi pun în mişcare imaginaţia într-un mod incredibil şi inconştient şi te trezeşti alergând o săptămână prin oraş după cel mai tare cadou pe care ai putea să îl faci persoanei respective…umbli dupa torturi nu-ştiu-cum, de se uită tanti aia la tine ca la felul paişpe când îl comanzi, prinzi fix înainte de închidere singurul magazin din oraş în care ştii că găseşti exact acel obiect care i-ar plăcea persoanei în cauză pentru că are o anumită culoare care îi place, eşti în stare să te duci până la ieşirea din oraş pentru că doar acolo se găseşte mentă în ghiveci şi ştii că îi place…băi, dar merită.

Asta e toată şmecheria…merită. Ai sentimentul ăla că i-ai face orice cadou posibil, nu pentru motive banale şi materiale, ci pentru că nu ştii alt mod mai vizibil de a-ţi arăta aprecierea faţă de persoana aia şi vrei să îi spui prin toate cadourile alea mari, mici, simbolice, colorate, ciudate, după care ai alergat o săptămână, două, trei, cinşpe, că „băi, te iubesc în felul meu, so deal with it„.

Oamenii de felul ăsta, pe care vreau să îi surprind cu o mică atenţie doar pentru că e miercuri (şi, de fapt, pentru că vreau să le amintesc că îi iubesc), îmi colorează viaţa în cel mai frumos mod posibil…şi, băi, îi iubesc şi vreau să strig asta în gura mare…Are cineva ceva împotrivă? :P

Annie vă doreşte tuturor să găsiţi oamenii care vă colorează viaţa şi să vă creionaţi cel mai frumos curcubeu pe care îl puteţi avea…nu de alta, dar merită ♥

Sursa pozei 1 şi a pozei 2

2 răspunsuri to "Oameni care îmi colorează viaţa :x"

scrie despre exctractia de masea, lucru pe care cred ca o sa il fac si eu, nu de alta dar tocmai am 2 in minus

nu a fost asa traumatizant….cred ca o sa sar peste subiectul asta si nu o sa il pun pe blog….per total, a fost ok, dar nu stiu daca vreau sa repet curand experienta :))

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,063 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty