Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Mă „diacriticizez” :D

Posted on: August 11, 2011


Mi-am dat seama că habar nu am de ce mi-am început blog-ul fără a scrie cu diacritice. Nu ştiu ce era în mintea mea, prefer mereu să scriu cu diacritice, pentru că sunt o împătimită a exprimării/ înţelegerii/ vorbirii/ adoptării etc. limbii române în mod corect. Probabil mess-ul m-a obişnuit prost, numai acolo nu scriu cu diacritice (deşi mi-am propus să schimb asta).

Nu mă înţelegeţi greşit, nu sunt nici pe departe o patrioată…sunt multe lucruri în neregulă cu ţărişoara noastră. Când vine vorba de reguli gramaticale şi de exprimare, însă, eu sunt mare fană a acestora :)

Aşa că am început să buchisesc toate butoanele şi butonaşele, şi link-urile, şi categoriile, şi tot ce mai e pe blog (ca şi parte de aranjare, momentan).

Voi relua toate articolele scrise fără diacritice, şi toate comentariile, şi tag-urile şi tot ce mai poate exista. Ţineţi-mi pumnii şi spuneţi-mi dacă am ratat vreun cuvinţel şi l-am lăsat „deschiloţat” de diacritice.

Annie vă pupă…cu diacritice :)

Later edit: am uitat sursa pozei…iar…

6 răspunsuri to "Mă „diacriticizez” :D"

O decizie demnă de admirat, fiindcă presupune ceva muncă, așa că „Spor la lucru!”

Mulţumesc frumos! Sper să termin cât mai curând.

si eu cred ca o sa trec la diacritice dupa ce termin cu codatul themei…

super…e bine că tot mai mulţi preferă acest stil de a scrie…poate mai popularizăm şi noi limba română :D

buna hotararea..:)..
Eu m-am obisnuit prea mult sa scriu fara..si mi-e foarte greu acum..Desi planuiesc sa incep si eu sa scriu cu diacritice :D

Ştiu, uneori e mai dificil….eu sunt obişnuită să scriu pe mess fără şi prin mailuri, aşa că mă mai încurc uneori. Dar merge :D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,912 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty