Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Am văzut stele căzătoare! ♥

Posted on: August 13, 2011


Azi a fost (sau încă este…sau chiar va fi, la ora 02:30) punctul culminant al fenomenului numit „Perseide”. Găsiţi informaţii pe net despre acest fenomen (am găsit aici nişte explicaţii, dar şi aici). Eu, personal, nu am fost interesată de partea ştiinţifică, decât foarte puţin, cât să nu fiu complet ignorantă.

Recunosc că partea mistico-magico-poetico-boemo-eterică mi s-a părut cu mult mai interesantă. Parcă e ceva deosebit să vezi „stele căzătoare”, parcă e ceva supranatural şi ireal…am senzaţia că „fur” o bucăţică de magie…chiar dacă, în realitate, nu este aşa…dar mereu am fost fascinată de efectul pe care simplele lucruri ce pot fi explicate foarte uşor din punct de vedere ştiinţific îl au asupra minţii şi spiritului uman…în categoria asta, pentru mine este şi curcubeul, pe care îl ador şi despre care am o vorbă: „apare mereu la momentul potrivit”.

Aşadar, în seara asta, practic, m-am bucurat ca un copil că „uiteeee încă unaaa!!”…anul trecut am fost cu soră’mea în două seri consecutive pe plajă, cât mai departe de lumina artificială, pentru o vizibilitate mai mare…şi am numărat, cu totul, vreo 10-11 stele căzătoare, „de căciulă”.

Astăzi am abandonat devreme misiunea, pentru că era foarte frig pe plajă, iar vântul nu ajuta de niciun fel. Dar am numărat trei! Acum, tot ca un copil, mă gândesc ce dorinţe să îmi pun.

Şi chiar o întrebam pe soră’mea dacă nu există ceva de genul „How to make a wish for dummies”, pentru că mi s-a părut extrem de complicat să îmi aleg nişte dorinţe.

Adică, ce pot să cer (as in „ce am voie să cer”)? Trebuie să fie dintr-o anumită categorie, într-o anumită limită/ cantitate per dorinţă, trebuie să fie pentru mine sau poate fi pentru cineva drag? Dacă greşesc şi nu se mai împlineşte?

E treabă serioasă cu dorinţele astea.

Bine, am chef de glumă acum…de fapt, nu ştiu dacă să îmi pun vreo dorinţă sau nu…am tot ce îmi este necesar, tot ce mă face să zâmbesc, tot ce îmi colorează viaţa şi o face să merite să fie trăită, nu am nevoie de surplusuri…deci dacă vrea cineva, Annie donează trei dorinţe :)

Poza 1 este de aici, iar poza 2 – de aici.

6 răspunsuri to "Am văzut stele căzătoare! ♥"

Aseara am stat cam pana pe la 1 si 20 in curtea din spate a cuiva. Era un frig de muream dar nu m-am lasat pana nu am vazut cateva ;)). Un fenomen magic :D

Da, aşa mi se pare şi mie de fiecare dată…are ceva special. Ţi-ai pus şi dorinţe? :)

Acum am venit de afara si am zarit doar o steluta. :)

super! teoretic, cică trebuie să fii într-un loc fără lumină artificială, ca să poţi vedea mai bine steluţele :D

Pai practic am fost la 17 km de oras, la poalele padurii, in marginea unui lan de porumb…o nebuna cu 2 copii dupa ea la vanatoare de stele. A fost frumos. Doar ca picii s-au plictisit si au vrut acasa asa ca am fugit destul de repede.

Ah, frumos aşa. Probabil picii ar fi vrut să vadă stele căzătoare în continuu, ca să nu se plictisească. Dar tot e bine că aţi reuşit să vedeţi ceva…

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty