Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Italia mă aşteaptă!

Posted on: August 18, 2011


Gândul îmi este la „Italia Mia”, cum zicea Dalida.

Mâine pleeeec!! Către ţări nu neapărat mai calde, dar, sper, mai civilizate. Şi, oricum, experienţa în sine va fi foarte frumoasă.

Ştiu, o să vă fie dor de mine, dar promit solemn că, dacă prind net pe undeva, vă trimit măcar nişte salutări :D În plus, când mă întorc, fiţi siguri că o să vă dau detalii multe, care nu vă interesează, despre ce am făcut eu pe acolo.

Traseul meu include Budapesta (aşa, între trenuri), Venezia, Bagnolo de Piemonte şi Milano. Şi un proiect de protecţia mediului şi tot felul de activităţi faine legate de natura înconjurătoare, la munte!

Vă doresc un final de vară cât mai distractiv şi ne auzim după 1 septembrie!

Annie vă pupă şi o să vă simtă lipsa!!!

Sursa pozei

8 răspunsuri to "Italia mă aşteaptă!"

Frumos… profita de fiecare minut acolo, este o tara foarte frumoasa in unele aspecte…;)

mersi, aşa o să fac!

So….Annie descopera Italia…ar fi un titlu bun pt urmatoarea postare:P distractie placuta!!!Te asteptam la teatru!!!

ah, uite, dacă ştiam că eşti mai inspirată ca mine, te rugam să îmi dai titlul chiar şi pentru articolul ăsta…dar o să ţin cont de sugestie pentru următorul :D
mersi mult şi abia aştept să mă întorc şi să văd programul!!! când se afişează?? :D

Vom incepe „munca” pe 1 septembrie,vom incepe cu lucrul la o premiera:) iar in octombrie veti avea parte de un Festival International de Opera si Balet….deci muuuulte spectacole,care mai de care mai interesante:)

suuupeeeer, abia aşteept!!

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 38,430 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty