Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Câteva cuvinte din Italia :)

Posted on: August 24, 2011


Ca să nu mă uitaţi, am zis să vă transmit salutări din îndepărtaţii munţi ai Italiei, din zona Piemonte. Ne aflăm într-un aşa-numit „youth exchange” (schimb de tineri), cu temă ecologistă, numit „Arca di Noe” (Arca lui Noe). La fel ca Noe, căutăm modalităţi de a salva câte un pic Pământul, prin metode la îndemâna oricui, descoperim natura şi ce ne poate oferi ea (în acest sens, ni s-au preparat nişte ceaiuri din plante foarte bune şi relaxante).
Deci, per total, ne distrăm aici, într-un mod eco-friendly.
Vă las link-ul organizaţiei care ne găzduieşte, unde puteţi vedea vreo 2 poze (pentru moment) din activităţile noastre, urmând să apară mai multe în curând: http://paradisoritrovato.wordpress.com.
PS: momentan scriu de pe iPod, motiv pentru care nu pot încărca poze şi nici nu m-am prins cum şi dacă pot scrie cu diacritice.
Annie vă pupă!

Later edit: am reuşit să adaug diacriticele, nu puteam să las aşa articolul.

2 răspunsuri to "Câteva cuvinte din Italia :)"

Uuuuh! Vreau si eu! Mi se pare foarte tare aia cu colajul situatiei pamantului. Ma bucur ca va distrati si ca invatati si mai multe despre how to be eco-friendly!

oh, nu ai idee :))) am atâtea de povestit :D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 38,430 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty