Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Cu piciorul în ghips :)

Posted on: Septembrie 2, 2011


Şi m-am întors din Italia…cu piciorul în ghips. Nu, nu am căzut pe munte…de fapt, spre nefericirea mea, am călcat strâmb fix în seara dinainte de excursia pe munte…pe care, evident, am ratat-o.

Aşa că am rămas doar cu gândul la partea de drumeţie şi am stat la pensiune, în timp ce toată lumea era prin munţi, râuri, pe stânci şi aşa mai departe.

Partea cea mai tare este că, timp de aproape o săptămână, nu am ştiut că am vreun os fracturat şi am putut să merg prin pensiune, pe tren (vreo 3 zile, chiar…am şi tras de bagaje, am urcat şi am coborât, am vizitat oraşe…), fără a simţi decât o durere moderată, pe care am pus-o pe seama violenţei cu care mi-am sucit glezna.

Dar, surpriză-surpriză, când m-am întors în ţară şi am făcut o radiografie, s-a constatat că diagnosticul este „fractură marginală maleolă peronieră” (adică oarecum aşa ca în imaginea de mai jos, doar că ligamentele mele sunt intacte, doar osul e puţin fracturat).

Şi acum o să stau acasă vreo 3-4 săptămâni…deci, probabil, mă veţi citi mai des, că presimt că o să mă plictisesc. Oricum, o să vă povestesc şi ce am făcut prin Italia (chiar în mai multe postări, că nu am loc în una singură :D), dar pe ziua de azi e suficient că am făcut drumul Bucureşti – Constanţa, aşa că o să mă bag în pat pentru moment.

Annie vă sugerează să nu ignoraţi niciun fel de accident ce implică oase, muşchi şi ligamente şi să faceţi o radiografie…vă scuteşte de probleme :D

Şi să nu uităm sursele pozelor: prima şi a doua.

11 răspunsuri to "Cu piciorul în ghips :)"

Ahh, imi pare rau. Sper ca esti bine acum.

Da, sunt ok, mersi frumos :*

Ce păcat. Da’ dacă scrii mai des… :)) E de bine pentru noi :)

Mersi de apreciere. Chiar acum cred că mă apuc de scris, că oricum nu am altceva de făcut :))

Annie, după cum ai spus şi tu, nu ignora accidentele ce implică oase. Eu am avut piciorul stâng rupt de două ori, iar cel drept de trei ori. Şi de fiecare dată am paţit-o prin „metoda” călcatului strâmb. Îţi recomand să faci recuperare prin înot, ţine foarte mult piciorul la apă după ce-ţi scoţi ghipsul.

Însănătoşire grabnică şi aşteptăm poveştile.

Mulţumesc frumos de sugestii! Oricum mă gândeam să fac ceva după ce scot ghipsul…poate nişte gimnastică medicală, fizioterapie sau ceva de genul, nu ştiu ce s-ar potrivi mai bine, trebuie să întreb şi medicul şi să îmi fac o părere. Prin înot probabil ar fi mai uşor, dar nu ştiu unde aş putea face asta în Constanţa. O să văd ce şi cum. Mersi!

PS: cum ai reuşit de atâtea ori????

De cele mai multe ori la fotbal şi baschet şi ultima oară coborând din autobuz. :))

Off, Doamne…păi fii atent! Ţin pumnii :))

Pare rau:(

Şi mie :)) nu e aşa grav, e o fractură mică-mică…dar suficient cât să mă ţină imobilizată câteva săptămâni…

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,096 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty