Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Annie s-a întors!

Posted on: Septembrie 26, 2011


Nu pot să cred că au trecut 2 săptămâni în care nu am scris absolut nimic pe blog. Să zicem că am o scuză pentru că am avut piciorul în ghips și mi-a pierit cheful/ energia, dar m-am odihnit suficient cât pentru un an întreg.

Vestea bună este că azi am scăpat de ghips! Yuhuuu! Urmează o perioadă de recuperare, cu bălăceală în piscină (recomandată medical, nu oricum :D), dar mi-am recuperat deja cheful nebun de a scrie (ghinionul vostru, va trebui să îmi citiți toate aberațiile).

Nu am reușit să citesc tot ce mi-am propus în această perioadă, pentru că a trebuit să lucrez de acasă pentru serviciu și, oricum, nu toate zilele au fost prea productive. Dar m-am gândit să creez pe blog și o rubrică de ”critică literară amatoare” sau ceva de genul, pentru că iubesc să scriu despre cărți.

Desigur, vă mai datorez experiența din Italia, pe care v-am promis-o dinainte să plec (promit că scriu zilele astea impresii), dar voi scrie azi-mâine și despre un recital de arii superb la care am participat de curând, organizat de tânăra Asociație Musica Magna din Constanța.

Așadar, I am back și o să vă scriu în continuare despre ce tot îmi trece prin căpșor!

Annie și-a urat ”welcome back” și promite să revină curând cu un articol :D

Sursa pozei

 

2 răspunsuri to "Annie s-a întors!"

Păi bine-bine! Cu piciorul în ghips şi deplasare în Italia?! Vreau şi eu ghips! :D
Şi să ştii că piciorul în ghips nu e scuză ca să nu scrii, că doar nu scrii cu piciorul. Scriu alţii cu piciorul, din câte citit-am pe alte bloage ;)

A propos! La „critică literară amatoare”, am încheiat citatul, scrii şi despre poezii ale necunoscuţilor? ;;)

Mnoh! Bai ză uei, uelcăm bec! :D

Nu nu, piciorul e în ghips din cauza deplasării în Italia :)))) Şi mi-a tăiat cheful de scris, pentru că eram mereu obosită :D
Da, pot scrie şi despre poezii ale necunoscuţilor, nu am nimic împotrivă…dacă ai sugestii, aştept :D
Glad tu bi bec! :D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,063 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty