Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

„Bookaholic” anonim…adică eu

Posted on: Septembrie 28, 2011


Se pare că zilele astea viața mea se învârte în jurul cărților (tind să cred chiar că am luat-o puțin razna…poate de la atâta stat în casă :D). Am descoperit că mai mult decât un bookaholic sunt și un shopaholic…de cărți, normal, nu de orice fel.

Mi-am cumpărat 8 cărți în 3 zile…e normal așa ceva? :))

Acum serios, aș vorbi și aș scrie continuu despre cărți, despre cât de mult îmi place să le răsfoiesc, să le citesc, să le cumpăr în mod necontrolat (mai ales când aud cuvântul ”reducere” combinat cu ”carte”…atunci nimic nu mă poate opri). De asta tind să cred că am stat prea mult în casă, de când cu ghipsul, și că am nevoie să socializez și cu oameni, nu doar cu cărți :))

Și, cu toate astea, nu citesc niciuna! Doar le cumpăr, să le am, să fie ale mele, să nu ratez ocazia de a avea cartea ”X”. Dar nu am mai citit de câteva zile. Nici nu mai am loc să îmi pun cărțile…dar continuu să le cumpăr.

Azi mi-a venit o comandă de la un anticariat online (apropo, e senzațional, prețurile sunt super ok, au și reduceri/oferte, iar starea cărților este impecabilă, deși eram ușor reticentă…am luat 7 și le-am inspectat cu mare atenție…ireproșabil…vă recomand cu multă căldură Anticariatul de noapte, merită 100%) și am stat cred că cel puțin 30 minute și am admirat cărțile…le-am răsfoit, le-am ”pipăit” (într-un mod livresc și total ok, nu în modul ăla creepy :D) și m-am bucurat ca un copil că sunt ale mele.

E clar…nu mai sunt normală :))

Annie are nevoie de socializare…gata, mâine iese în lume :D

Sursa pozei

8 răspunsuri to "„Bookaholic” anonim…adică eu"

Nu te impacienta, „altii”, adica subsemnata cumpara adesea mai multe. Nu ma pot abtine. Welcome to the club, cum se spune. :)))

Ah, ce bine…m-am speriat, am crezut că sunt singura :))))

Hey :) Imi plac randurile de mai sus, ma regasesc in cateva dintre ele :D Cred ca in afara de sport, cartile sunt marea si singura mea pasiune. Lectura placuta!

Mă bucur că mai sunt și alții de aceeași părere :D
Lectură plăcută și ție!

Felicitari! Blogul tau a ocupat locul 5 in concursul ‘Cel Mai Bun Blog’ al lunii septembrie 2011, pe MWB ! intra in posesia diplomei tale accesand aceasta adresa :
http://www.mostwantedblog.org/2011/10/cel-mai-bun-blog-al-lunii-septembrie.html
*in acelasi timp ai primit si premiul MWB, precum si invitatia de a te alatura echipei MWB ca membru!

Super, mersi mult!!! Mă bucur foarte tare să aud asta :D:D
Cum fac să mă alătur ca membru echipei voastre?
Mersi din nou!!!!

De ce sa-ti cumperi carti cand se gasesc de imprumut la Biblioteca Judeteana I N Roman?

Asa nu-ti mai pare rau daca ai luat o carte care nu iti mai place

Parerea mea ;)

Nu știu, până acum nu prea mi-a părut rău de cărțile cumpărate…chiar dacă nimeresc una care îmi place mai puțin sau mi se pare cam proastă, tot e o experiență. În plus, prefer să le am la îndemână oricând am nevoie…nu prea am timp să merg la bibliotecă, din păcate. Și oricum vreau să am o bibliotecă personală cuprinzătoare :D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,096 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty