Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Blog-ul meu a câștigat primul său premiu!!!

Posted on: Octombrie 1, 2011


Azi sunt super-ultra-mega-încântată să vă anunț faptul că blog-ul meu a câștigat primul său premiu din toată viața sa de 3 luni!

În cadrul competiției pe care am promovat-o și eu, ”Cel mai bun blog al lunii septembrie”, organizată de mostwantedblog.org, blog-ul de față s-a situat pe locul 5, primind o diplomă (pe care o puteți admira mai jos, dar și în dreapta sus timp de vreo lună sau cam așa) și invitația de a deveni membru al MWB.

Este primul meu premiu și mă bucură foarte tare. Când am intrat în competiție, am sperat să fiu chiar și măcar pe la jumătate, mai ales că au fost înscrise vreo 40 de blog-uri sau așa ceva.

Le mulțumesc celor care au votat blog-ul, înseamnă mult pentru mine!

Annie vă pupă!!! :*:*:*

Powered by BannerFans.com

8 răspunsuri to "Blog-ul meu a câștigat primul său premiu!!!"

Felicitari!

Mulţumesc frumos!!! Acum particip iar la concurs. Dacă vrei să mă votezi, http://www.mostwantedblog.org :D

Felicitari si sa iti faci o camera virtuala unde sa le depozitezi :) Sigur vor mai veni :)

Tare asta cu camera virtuală…așa o să fac, mersi!!!

Felicitari !… data viitoare sa fii pe locul 1 !

Mersi frumos! Pentru moment, locul 5 e mai mult decât suficient. Vedem ce o fi pe viitor :D

au fost inscrise 58 de bloguri in concurs! Felicitari, inca o data!
*ps: verifica.ti e.mailul ;)

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty