Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Și a fost…”Micuța Dorothy”, spectacol pentru copii

Posted on: Octombrie 5, 2011


Și nu doar pentru copii, dar și pentru cei care se simt încă tineri și jucăuși :)

Așadar, astăzi, la TNOB ”Oleg Danovski” a avut loc un spectacol bazat pe celebra poveste ”Vrăjitorul din Oz”, cu numere muzicale și dansante, adaptat și modernizat un pic. O inițiativă extraordinară, din punctul meu de vedere. Nu am mai fost de mult timp la un spectacol care să mă țină cu zâmbetul pe buze de la început până la final.

Știți că eu sunt o tipă critică și nu ofer laude gratuite, dar de data asta nu știu cu ce să încep mai întâi, pentru că mi-a plăcut TOT!

Distribuția :) (îi mulțumesc Mariei pentru poză, chiar dacă am luat-o cu forța :)) nu te supăra pe mine :P)

Cred că totuși ar fi frumos să încep cu artiștii care au muncit foarte mult pentru spectacol, asta s-a văzut azi. Au fost senzaționali, au cântat și au dansat, au râs și s-au distrat cred că mai mult decât cei mici…am sentimentul că acest spectacol a fost o recompensă și pentru ei, nu doar pentru public. A fost frumos să îi văd pe artiștii mei preferați și în altă postură, au fost foarte relaxați, veseli și au împrăștiat în sală atât de multă energie pozitivă. Ce să mai! O gură de aer proaspăt în peisajul constănțean :D

De asemenea, costumele și decorurile au fost foarte frumoase și au contribuit mult la reușita spectacolului. Se vede că s-au făcut mari investiții și eforturi, iar rezultatele au fost în mod sigur pe măsură.

Nu în ultimul rând, publicul a fost genial! Copiii sunt super distractivi, au trăit totul cu sufletul la gură, alături de Dorothy și prietenii ei, au ajutat-o să găsească drumul, au fost alături de ea și au cântat și au aplaudat mereu cu entuziasm. Iar la final s-au strâns toți în fața scenei pentru a aplauda și a ”da mâna” cu artiștii, au dat dovadă de o naturalețe și o spontaneitate pe care doar la copii le întâlnim și au trecut peste orice fel de normă de tip ”cum să te comporți la un spectacol de teatru” (în sensul bun, normal), fiind atât de sinceri în aprecierea lor față de personajele prezente pe scenă.

Azi am uitat și de vârstă, și de preocupări legate de muncă, studii și viață, și m-am simțit senzațional.

Dacă se repetă spectacolul, în mod sigur merită să vă duceți picii, dar și voi pe lângă ei, cred că vă veți aminti de entuziasmul copilăriei și de plăcerea de a trăi aventuri unice alături de niște personaje tare simpatice.

Annie e fericită!!! :D

Posterul aparține TNOB ”Oleg Danovski”

6 răspunsuri to "Și a fost…”Micuța Dorothy”, spectacol pentru copii"

A fost un spectacol bun pentru ca s-a creat acea legatura dintre public si scena,iar publicul,adica piticii,au fost cei mai tari,datorita lor a iesit asa:D

Da, și piticii au fost simpatici. Dar fără munca voastră, nu se putea. Chiar ați fost super, s-a văzut implicarea voastră :D

Foarte frumos! Cu o asa prezentare ma simt ca si cum as fi fost acolo:D

Si ca sa ramanem in peisaj:

Cred că nu am surprins nici măcar jumătate din farmecul spectacolului. Chiar a fost extraordinar și mi se pare că în cuvinte se cam pierde esența :D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,063 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty