Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

My „book mojo” is back!

Posted on: Octombrie 13, 2011


Nu am mai aberat de ceva timp cu voi pe tema cărţilor…bine, nu e chiar aşa mult, doar că aşa mi se pare mie :D

O să vă bucuraţi să aflaţi că mi-am recuperat cheful de citit…ba e chiar în cantitate mai mare ca înainte. Am dat gata o carte a Hortensiei Papadat-Bengescu (pe care o iubesc şi o să vă stresez curând cu un articol dedicat doar ei), pe numele său „Drumul ascuns”, parte a ciclului Hallipilor (pentru cunoscători).

Iar acum citesc în absolută disperare (adică în modul ăla ca şi cum vrei să citeşti toate paginile deodată, dar nu ştii cum, de parcă nu ar exista şi ziua de mâine) superba-extraordinara-mega-interesanta-şi-„dătătoarea de dependenţă” carte a lui Umberto Eco, „Numele trandafirului”.

Mi-ar fi plăcut ca italiana mea să fie atât de bună încât să o citesc în limba originală (*sigh*), dar mă mulţumesc şi cu limba română…pentru moment :D. E o traducere bună a cărţii, deci nu am nimic de obiectat în acest sens (am luat ediţia de la Adevărul, aşa că pot citi liniştită – mă enervează cărţile prost traduse/ tehnoredactate).

Nu ştiam mare lucru despre această carte înainte să o încep (nici acum nu ştiu…sunt la curent doar cu ce scrie în ea, dar nu ştiu nimic despre ea…o să mă interesez mai bine :D), dar ştiu că e foarte cunoscută, e ecranizată şi poate că pare un clişeu să spui că iubeşti această carte…dar chiar are potenţial de „favorite book”…e absolut genială! (opinia mea, bineînţeles…mi-a zis cineva când m-am apucat de ea că s-a plictisit teribil şi a abandonat…chiar două persoane, de fapt…).

Dar eu o recomand cu drag, deşi este nu pic greoaie de parcurs toată informaţia despre situaţia bisericii, a ordinelor de călugări, papă şi împărat, dar şi eretici în secolele XII-XIII. În rest, e superbă, o adevărată carte de aventură, mister, crimă, investigaţie…totul în context religios şi în cadrul unei abaţii cu multe mistere şi dedesubturi.

Gata…v-am făcut curioşi? Dacă nu, nu-i nimic, poate vedeţi doar filmul (nu l-am văzut, voi face asta doar după ce termin cartea, nu vreau să stric farmecul ei).

Annie şi-ar dori să citească totuşi şi „Il nome della rosa” ♥

Sursa pozei

2 răspunsuri to "My „book mojo” is back!"

Deci cum eu sunt acum cu piciorul in ghips o sa ma apuc si eu de ea, neavand nimic altceva de facut…:d

Aşa să faci…şi ai putea şi să mai scrii pe blog, dacă tot nu ai ce face :D eu o să te citesc :D:D:D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,063 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty