Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Şi a fost…Schimb de Carte Ortodoxă, Ediţia a II-a

Posted on: Octombrie 17, 2011


Prima oară când am auzit de acest eveniment, mi-am dorit mult să particip, datorită faptului că îmi place mereu să intru în contact cu persoane care împărtăşesc iubirea mea faţă de religie şi Dumnezeu.

Recunosc, însă, că atunci când am văzut lista invitaţilor, m-am gândit că poate vor fi discuţii interesante, dar foarte formale (fiind invitaţi 3 preoţi şi o măicuţă).

Nu m-am aşteptat în niciun moment ca discuţiile să fie atât de prietenoase, ca de la egal la egal, ca de la creştin la creştin sau ca de la prieten la prieten.

Mereu am zis că religia uneşte oamenii într-un mod unic şi am avut dreptate.

În afara recomandărilor de cărţi ortodoxe pe care le-am primit (le aveţi mai jos, dacă vă interesează), am schimbat impresii despre ce înseamnă să fii un creştin-ortodox, ce rol are religia în viaţa omului modern, cum poţi asculta cuvântul lui Dumnezeu în ziua de azi şi aşa mai departe.

Invitaţii au fost foarte relaxaţi, ne-au vorbit prieteneşte, chiar în glume şi anecdote (cu un scop moral clar şi, totuşi, amuzante) şi evenimentul s-a încheiat într-o notă de căldură, în ciuda frigului de afară. Dar căldura sufletească e mereu mai puternică decât orice fel de frig :)

Iar organizatorii au fost extrem de drăguţi, se vede că au investit mult timp şi efort în pregătiri, au fost atenţi la mici detalii, cum ar fi oferirea de diplome şi reviste ortodoxe participanţilor, lucru care m-a impresionat foarte tare…chiar a fost un gest drăguţ să răsplătească astfel participarea noastră, chiar dacă venisem acolo pentru discuţiile în sine şi nu aşteptam nicio recompensă.

Le mulţumesc din suflet pentru experienţa oferită, nu aş fi putut să-mi petrec mai frumos o duminică după-amiază.

Annie este atât de fericită! (fiţi drăguţi şi lăsaţi-mă să îmi păstrez entuziasmul…înţelegeţi la ce mă refer, da? :P)

PS: cărţile promise…sper să vă ajute şi să vă inspire :)
Sfântul Siluan Athonitul – „Între iadul deznădejdii şi iadul smereniei” (o carte de căpătâi a unui creştin-ortodox, puternic recomandată, dar de citit cu multă atenţie şi de „rumegat” învăţăturile ei)
„Regele, înţeleptul şi bufonul” – Shafique Keshavjee
„Două milioane de kilometri în căutarea Adevărului” – Klaus Kenneth

Sursa pozei

 

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty