Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Cărţi la reducere…sigur vreţi! :D

Posted on: Octombrie 19, 2011


Dragii mei cititori şi iubitori de cărţi, am un anunţ care sigur va fi pe gustul vostru.

Anticariatul meu preferat (Anticariatul de Noapte) are REDUCERE azi şi mâine (19 şi 20 octombrie 2011) de 30% la orice comandă. Este un anticariat online, cu foarte multe titluri interesante (mă tem că pe unele deja le-am luat eu, dar au mai rămas şi pentru voi alte câteva sute de cărţi din care să alegeţi…glumesc, sunt foarte multe cărţi bune, la preţuri chiar mici).

V-am mai povestit aici despre faptul că aveam ceva reţineri iniţial, pentru că nu ştiam care e starea de „spirit” a cărţilor, dar toate şapte erau vii şi nevătămate. Chiar vă recomand cu multă căldură acest anticariat, costurile sunt destul de mici (transportul ajunge la vreo 10-15 lei, dar mi se pare acceptabil…cu vreo 30-40 lei, puteţi să vă luaţi până la 7-8 cărţi).

Eu aştept comanda mea (am luat 5 cărţi foarte bune, la vreo 40 lei, cu tot cu transport), despre care în mod sigur vă voi pălăvrăgi după ce vine.

Annie vă întreabă: voi ce cărţi o să luaţi în stăpânire? :D

Sursa pozei

2 răspunsuri to "Cărţi la reducere…sigur vreţi! :D"

Buna!
In primul rand iti atrag atentia ca linkul spre Anticariatul de noapte din postarea ta da eroare, si trebuies sa il modifici pentru a redirectiona spre site-ul corect.

In al doilea rand, as vrea sa marturisesc ca mi-ar placea urmatoarele carti:

C. Sandu-Aldea – Doua neamuri
Edgar Allan Poe – Prabusirea casei Usher
Emile Zola – Pantecele Parisului
Ernest Hemingway – Fiesta
Gabriela Adamesteanu – Drumul egal al fiecarei zile

De asemenea recomand urmatoarele carti care consider ca ti-ar placea:
Rene Guenon : Esoterismul lui Dante (1925)
Rene Guenon : Simbolismul crucii (1931)
Rene Guenon : Metafizica orientală (1939)
Rene Guenon: Simboluri fundamentale ale științei sacre (1962)

cateva carti de Rene Guenon pot fi citite aici:
http://miscareanewage.blogspot.com/2011/06/carti-de-rene-guenon.html

Rudolf Steiner -creator al sistemului de invatamant Waldorf, prezent si in Romania:

Rudolf Steiner-Misiunea Lui Mihail
Rudolf Steiner – ORIENTUL IN LUMINA OCCIDENTULUI
Rudolf Steiner-Taina Sfintei Treimi
Rudolf Steiner – Crestinismul ca fapt mistic si misteriile antichitatii
Rudolf Steiner – CHRISTOS SI LUMEA SPIRITUALA
Rudolf Steiner – Christos Si Sufletul Uman
Rudolf Steiner – Gând uman, gând cosmic
Rudolf Steiner-Mistica în zorii vieţii spirituale a timpului nostru şi legătura ei cu concepţia modernă despre lume
Rudolf Steiner-INTRODUCERI LA SCRIERILE DE ŞTIINTE NATURALE
Rudolf Steiner – Filosofia libertatii
Rudolf Steiner – EVANGHELIA DUPĂ MARCU
Rudolf Steiner-Fiziologie Oculta
Rudolf Steiner – Astronomia Si Stiintele Naturii

Aceste carti pot fi citite online aici:
http://miscareanewage.blogspot.com/2011/05/scrieri-de-rudolf-steiner.html

Cu pace ,
Miscarea New Age

Mulţumesc frumos pentru observaţie, chiar nu îmi dădusem seama, am scris greşit link-ul. Acum este ok şi funcţional.
Dacă doriţi să comandaţi aceste cărţi, le puteţi trimite mail celor de la anticariat, sunt prompţi şi eficienţi, aşa că puteţi rezolva destul de rapid (acceptă şi pre-comenzi, din câte ştiu…adică vă rezervă cărţile până când doriţi să vă trimită efectiv pachetul).
Vă mulţumesc foarte mult şi pentru recomandările de carte, voi analiza lista cu atenţie şi voi încerca să citesc măcar o parte, dacă nu pe toate.
Vă aştept cu drag pe blog-ul meu şi altădată!
Annie

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty