Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Concurs! Câştigă cartea „Anticarul”, de Julian Sanchez

Posted on: Octombrie 20, 2011


Am găsit ieri-alaltăieri pe Facebook un concurs foarte drăguţ. Premiul este o carte, deci din start este super pentru mine :D

M-am gândit că v-ar plăcea să participaţi, aşa că vă „dau mai departe” concursul.

El este organizat de Bookaholic, cei care spun că „Dependenţa de cărţi se tratează cu cărţi”. Că bine zic ei!

Aşadar, găsiţi concursul AICI. Eu deja am lăsat răspunsul meu, aveţi şi voi timp să faceţi asta până pe 25 octombrie.

Annie vă doreşte succes!

Sursa pozei

 

4 răspunsuri to "Concurs! Câştigă cartea „Anticarul”, de Julian Sanchez"

concurs@egophobia.ro
EgoPHobia şi Herg Benet Publishers pun la bătaie un exemplar din volumul de proză S.T.E.P. [priză universală]. Întrebarea e foarte simplă: http://egophobia.ro/?p=7782

Succes la concurs ;)
Participam la concurs sau o cumparam ( mai sigur) cu 31,41 ron de la Libraria Elefant.ro :D
http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-de-divertisment/thriller-mystery/anticarul-160684.html

Mulţumesc! Dacă nu o câştigăm, o cumpărăm :D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,063 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty