Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Şi melodia zilei: Demi Lovato – Gift of a friend

Posted on: Octombrie 20, 2011


Azi simt că asta e melodia mea de suflet. Am ales-o (sau ea m-a ales pe mine, că am găsit-o abia acum pe net) pentru că exprimă foarte bine un sentiment foarte drag mie: iubirea pentru prieteni.

Nu poţi trăi fără prieteni…sau nu vrei, că de putut, poţi. Dar care ar mai fi farmecul unei vieţi fără prieteni?

Aşa că o dedic surorii mele „adoptate”, pe care, deşi genetica s-a împotrivit să mi-o dea ca soră, eu sunt sigură că Dumnezeu a adus-o în viaţa mea şi asta cântăreşte cu mult mai mult decât orice ar zice ştiinţa inventată de oameni :)

Annie just loves her beautiful and amazing sister! ♥♥♥

4 răspunsuri to "Şi melodia zilei: Demi Lovato – Gift of a friend"

conteaza sa o iubesti ca pe o sora…pentru ca asta conteaza ..si sincer eu nu imi vad viata altfel decat inconjurata de prieteni..:D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,635 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty