Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

50% reducere la cărţi la Anticariatul de noapte!!!

Posted on: Octombrie 24, 2011


V-am mai povestit despre anticariatul meu favorit.

Iată că acum are o mega-reducere: 50% la orice comandă, din preţul afişat pe site (la oferta asta de data trecută, eu am luat 7 cărţi la doar 21.50 RON + 12 RON transportul…e o nebunie!!!).

Vă încurajez să faceţi comandă, acesta este momentul de a lua cărţi foarte bune la un preţ extrem de avantajos. Repet, cărţile sunt în stare excelentă. Eu am două comenzi la activ şi sunt foarte mulţumită de serviciile lor…sunt rapizi şi ieftini (aş fi făcut comandă şi acum, dar doar ce a venit comanda de data trecută, trebuie să o ridic de la poştă…cumpăr cărţi muuuult mai repede decât le pot citi, aşa că fac o scurtă pauză…camera mea o să ajungă ca cea din imagine…stai, de ce era de rău? ♥…dar ca idee :D).

Oferta este valabilă până pe 27 octombrie inclusiv. Găsiţi şi evenimentul de Facebook aici.

Annie vă doreşte spor la achiziţionat cărţi…hai că ştiu că vreţi! :D

Sursa pozei

2 răspunsuri to "50% reducere la cărţi la Anticariatul de noapte!!!"

Merci de pont….chiar acum ma apuc de scotocit pe site:D

Cu plăcere…şi spor! Au destul de multe chestii, din ce am văzut. Cred că vei găsi ceva care să te intereseze :)
Te pup!!!

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,063 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty