Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Melodia zilei: Anda Călugăreanu – Aş vrea să zbor ca un condor

Posted on: Octombrie 25, 2011


Am ales această melodie din 3 motive: pentru că mă obsedează de câteva zile (mai ales linia melodică, dar şi versurile), pentru că iubesc efectiv vocea Andei Călugăreanu, dar şi pentru că ieri ar fi fost ziua artistei, dacă s-ar mai fi aflat printre noi :(

Poza mea preferată

Aşadar, pentru toţi cei care o iubesc pe cea care a fost Anda Călugăreanu, Annie vă dedică o melodie superbă.

Versurile mele preferate sunt chiar refrenul:
„Aş vrea să pot zbura şi eu spre înălţimi, ca un condor,
Imensitatea s-o măsor,
Spre steaua dragostei e-uşor
S-ajung în zbor.”

 

 

Sursa pozei

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty