Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

În derivă…

Posted on: Octombrie 27, 2011


Şi mă tem că nu mă refer la filmul cu acelaşi nume.

Zilele astea eu sunt în derivă. Chiar şi în cele mai frumoase perioade ale vieţii, există acele momente care totuşi nu lasă balanţa să se încline (nici măcar înspre prea multă fericire), ci o menţin în linie dreaptă.

Ce mă întreb eu acum este cam ce remediu ar exista pentru asta? Cum faci să te simţi mai bine atunci când nu ştii unde te afli, de unde vii şi încotro te îndrepţi? Ce faci când ai nevoie de un lucru greu de obţinut, dar care te-ar face să te simţi mai bine? (şi nu mă refer la nimic material, alea sunt mai uşor de obţinut…chestiile care ţin de sentimente şi de alţi oameni sunt, aparent, mult mai greu de primit)

Pentru moment, singura soluţie e să mă afund în muncă, muzică şi cărţile mele preţioase.

Ideal ar fi şi să stau departe de oameni, că nu sunt o companie prea bună. Dar, na belea, că nu prea am cum.

Annie is drifting away…

 

6 răspunsuri to "În derivă…"

In astfel de momente putem sa ne gandim la ceea ce dorim sa lasam in urma, sau sa ne gandim la ce suntem si la ce vom deveni in viitorul apropiat. In loc sa suferi, poti incerca sa faci tot ce-ti sta in putinta pentru a schimba aspectele din existenta ta care nu se potrivesc cu acel profil intitulat „Ce imi doresc sa devin”.
Iar par. Porfirie spune: „Nu priviţi la ceea ce vi se întâmplă, ci la lumină, la Hristos, aşa precum pruncul priveşte către mama atunci când i se întâmplă ceva. Să le vedeţi pe toate fără frământare, fără strâmtorare, fără apăsare. Nu este nevoie să vă străduiţi şi să vă forţaţi. Întreaga voastră strădanie să fie să priviţi spre lumină, să cuceriţi lumina. Astfel, în loc să vă predaţi strâmtorării, care nu este a Duhului lui Dumnezeu, vă veţi preda slavoslovirii lui Dumnezeu.”

Îţi mulţumesc pentru cuvintele frumoase. Ai mare dreptate, chiar trebuie să încercăm să schimbăm tot ce nu se potriveşte cu persoana noastră.
Oricum, mi-am revenit acum, sunt cea care sunt de obicei :) A fost un moment mai ciudat, dar acum sunt bine.

Buna Annie, cred ca ti-ar placea acest articol ;)
Lumea ca o bibliotecă, de Magdalena Gheorghe
http://www.ziarullumina.ro/articole;1769;1;64575;0;Lumea-ca-o-biblioteca.html

Mulţumesc! Este foarte frumos articolul!

Neata! Hmm…cunosc sentimentul. Teoretic, daca faci ce iti place si activitatea te prinde complet, sunt toate sansele sa iesi din deriva cat se poate de repede. alta posibilitate este sa ai un prieten/prietena care prin felul de a fi sa te ajute sa te regasesti.

Ai putea, de asemenea, sa stai putin si sa te asculti si sa gasesti raspunsul si iesirea in interiorul tau. Sa faci ce instinctul iti spune :)

Da, aia cu prietenul care te ajută să te regăseşti ar fi bună :) Dar nu prea merge aşa. Mersi frumos de melodie, îmi place mult!

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty