Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Annie e în pauză…

Posted on: Noiembrie 2, 2011


Da, sunt într-o mică pauză…probabil v-aţi dat seama deja. Nu am mai postat nimic nou, deşi am atâtea lucruri despre care aş putea să scriu…evenimentele socio-culturale s-au ţinut lanţ (bine, mă umflu în pene…am fost doar la vreo 2 concerte folk, un concert simfonic şi „Schimb de Cărţi”-Ediţia IX…în plus, am descoperit o maseuză divină în Constanţa…despre toate astea o să scriu…la un moment dat :D).

Dar sunt obosită…şi am prea mult de lucru…şi nu am timp decât să lenevesc un pic şi cam atât.

Vineri plec la Bucureşti (tot în interes de muncă) la o conferinţă. Dar sâmbătă sunt liberă şi intenţionez să umblu aiurea prin Bucureşti, să profit de faptul că sunt departe de orice şi oricine, că nu cunosc pe nimeni pe acolo (vorba vine, că am destui cunoscuţi în Bucureşti, dar o să merg incognito şi o să stau doar eu cu mine) şi că pot să fac ce vreau cu timpul meu.

E un sentiment revigorant…simţeam nevoia să plec pe undeva, aiurea, singură, să hoinăresc pe străzi şi să vizitez chestii în ritmul meu, în visarea mea…♥♥♥

Sper să mă întorc cu forţe proaspete şi cu dispoziţia de a scrie. Ideile nu îmi lipsesc, am multe şi vreau să le pun în practică…mă refer la ce priveşte acest blog. Vreau să aduc multe noutăţi şi câteva modificări pe blog, care sper să vă placă şi să vă folosească atunci când vreţi să aflaţi ceva reprezentativ pentru Constanţa. Dar despre asta o să vă povestesc într-o altă postare, după ce încep să şi fac modificările.

Annie vă pupă şi ne auzim de duminică încolo!

Sursa pozei

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,635 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty