Annie a cucerit Cehia!


Bine, recunosc că, de fapt, Cehia m-a cucerit pe mine ♥♥♥. Nu ştiu dacă reuşesc eu cumva să ajung în locuri minunate sau dacă îmi aleg bine programul şi compania, dar mereu mă întorc îndrăgostită :))

Experienţa din Cehia a fost absolut minunată, m-a umplut până în vârful năsucului meu perspicace de energie pozitivă şi avânt şi gânduri frumoase.

Trebuie să încep prin a spune că RECOMAND Praga, dar şi staţiunea Karlovy Vary. Nu vreau să dau detalii pe care le puteţi găsi şi pe alte site-uri, aşa că o să vă povestesc pur subiectiv ce mi s-a întâmplat mie pe acolo.

Mi-au plăcut oamenii, s-a simţit acel dram în plus de civilizaţie şi bun-simţ pe care îl au cei mai mulţi dintre ei. Toţi au fost amabili şi, deşi nu toţi ştiau engleză, tot au vrut să ajute şi ne-am înţeles cumva prin semne. Nu ştiu cum percep ei ţara lor, dar ca turist sigur merită să fii acolo, eşti mereu binevenit, ai tot comfortul necesar, interesul este să te simţi bine şi să te întorci la ei.

Mie mi s-a părut că au un respect deosebit pentru turişti, peste tot erau informaţii în engleză (chiar şi la cele mai mici şi aparent neînsemnate locuri), dar şi în alte limbi (în Karlovy Vary era plin de info în germană şi rusă…ca să nu mai menţionez că acolo angajaţii restaurantelor/ magazinelor vorbeau 2-3 limbi). La hoteluri nu îţi lipsea cam nimic, în magazine nu încercau să te fraierească în mod direct să cumperi scump şi prost, iar pe la obiectivele turistice aflai orice te interesa.

Praga este un oraş curat şi bine conservat din punct de vedere al istoriei sale. Asta se vede în aspectul clădirilor, dar şi în modul de organizare al obiectivelor vizitabile. Se accentuază orice amănunt cu potenţial de interes turistic şi istoric, se pot vizita lucruri interesante (în special la Castelul Praga, care este foarte frumos şi are foarte multe componente) şi te poţi plimba nestingherit în Oraşul Vechi, pe care ei l-au conservat, nu îl lasă să se deterioreze ca să aibă motive să arunce mall-uri peste (frustrările unei constănţence :))) :D).

Ce să spun…am rămas impresionată, chiar nu mă aşteptam să fie totul aşa drăguţ, fără incidente, să mă simt aşa ca acasă şi să găsesc oameni civilizaţi şi amabili doar pentru că eşti musafir la ei.

Restul detaliilor le puteţi găsi oriunde pe net, nu vă plictisesc cu asta (dar dacă aveţi nevoie de tips & tricks, vă ajut cu plăcere să vă planificaţi vacanţa sau să vă ofer ceva informaţii utile despre specificul locului).

Vă las o poză relevantă pentru ocupaţia mea în tren (am mers numai cu trenul, este eco, ai super mult timp să citeşti ♥ şi să admiri peisajul :D). Ah, şi cafeaua aia este cea mai bună cafea din lume pentru mine…caffe latte XXL, cu multă spumă de lapte şi scorţişoară pe deasupra…yammm!!!

Annie vă pupă!

Ştiu că a durat ceva timp până să revin pe blog, dar am avut atât de muuuulte chestii de făcut, că nu mi-am văzut capul de treabă :D

PS: citeam „Maestrul şi Margarita”, de Bulgakov…genial ♥

4 gânduri despre „Annie a cucerit Cehia!

        • Păi nici eu nu am zis :))
          Sincer, mă gândeam la Istanbul pentru Revelionul următor. A fost anul acesta o prietenă şi cred că e indicat pentru această perioadă a anului, mai ales că e un pic mai cald decât în zona asta.
          Dar, desigur, va veni Apocalipsa, deci nu ştiu dacă mai are rost să fac planuri :)))

Lasă un comentariu