Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Free spirit!

Posted on: Ianuarie 27, 2012


Între mintea mea creaţă şi sufleţelul meu sensibil există un trafic în ultima perioadă, mai ceva ca în spaţiul Schengen :))

Evident, voi aveţi marele noroc de a beneficia de rezultatul traficului.

Eu petrec mult timp uitându-mă la oamenii din jurul meu şi procesând informaţii. V-am mai zis că iubesc oamenii şi toţi mi se par deosebit de frumoşi. Tocmai din acest motiv nu pot să înţeleg de ce unii dintre ei insistă să se „upgradeze” (în mintea lor), să se schimbe pe ei înşişi, să se ascundă sub diverse măşti (mă refer şi la aspectele psiho-spirituale, dar mai ales la aspectul fizic).

Aici am o mare problemă cu machiajele femeilor, cărora le înţeleg motivaţia, dar nu le văd rostul. Cu cât o persoană este mai fericită cu ea şi mai naturală, cu atât parcă este mai frumoasă. Un zâmbet venit din suflet bate orice machiaj al oricărui mare make-up artist. Cred sincer că dacă tot mai multe femei ar crede despre că ele că sunt frumoase aşa cum le-a lăsat Dumnezeu, societatea ar renunţa la presiunea asta inutilă de a arăta „perfect” şi ar înţelege odată pentru totdeauna că arătăm deja minunat şi nu avem nevoie de „artificii”.

Desigur, m-am referit la un aspect mai familiar mie, dar este valabil şi pentru bărbaţi, să nu credeţi că fac discriminări.

În aceeaşi categorie includ şi operaţiile estetice, tatuajele, aşa-numitele „body modifications” şi alte chestii care au scop distorsionarea imaginii umane.

Vroiam şi eu un tatuaj până acum ceva timp. Şi mi-am dat seama că nu mă face cu nimic mai bună, mai deşteaptă şi nici mai frumoasă. Este doar o chestie „ataşată” de mine, care nu văd ce mare plus mi-ar putea aduce.

Cred că încerc să spun este că văd ca fiind mai valoroasă o investiţie în dezvoltarea spiritului şi intelectului, decât în goana asta nebună de a ieşi în evidenţă prin aspecte materiale.

Eu ador oamenii pentru frumuseţea deosebită a sufletului, pe care nu o mai are nicio altă fiinţă de pe această planetă, şi pentru spiritul liber, colorat şi pozitiv pe care îl pot avea, dacă şi numai dacă învaţă să se iubească pe sine.

Uitaţi-vă în oglindă şi încercaţi să vă vedeţi aşa cum arătaţi cu adevărat, ca un spirit luminos, nu ca un chip uman frumos, urât, cu riduri sau fără. Abia atunci cred că fiecare va fi mai fericit, mai bun şi mai dornic să îi ajute pe alţii mai puţin norocoşi ca el, pentru că va realiza că tot ce avea nevoie este în suflet :)

Annie este într-o dispoziţie tare „spirituală” acum :)

Sursa pozei

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty