Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Vafă la 1 leu :D

Posted on: Aprilie 30, 2012


Cu mult entuziasm am descoperit ieri că mai există vafele alea cu îngheţată la 1 leu. M-am bucurat ca un copil să redescopăr vafele proaste, care se înmoaie repede, îngheţata ieftină care începe să se topească de îndată ce părăseşte incinta frigiderului şi gustul de cacao îndoielnic…ah, dulce copilărie ♥

Cât de dor putea să îmi fie să mă mozolesc efectiv de îngheţată d’asta…ce bine că a venit căldura!!! :D

Gata, mă declar client fidel al acestei îngheţate. Nu ştiu de ce nu am mai mâncat de atât de mult timp. Dar vreau să reiau obiceiul, cu siguranţă.

Vafe la 1 leu, here I come!

Voi cum vă petreceţi vara? Constănţeanca din mine deja papă îngheţată şi merge la plajă…eh, ce ziceţi de asta?

Annie vă pupă „mozolicios” :*

Uite cât e de frumoasă :D

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty