Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Târziu…în Călăraşi…

Posted on: Mai 13, 2012


E târziu, vânt şi răcoare în Călăraşi.

Locul meu nu este aici, gândul meu cu siguranţă este la 185 km depărtare.

Nimic nu este familiar, reperele lipsesc.

Este un oraş frumos, pe care nu am timp şi disponibilitate sufletească să îl descopăr.

Totul e străin, nou şi rece.

Mâine mă întorc acasă, la marea mea, la căldura mea şi la sora mea.

 

Annie e departe în această seară…

Sursa pozei

2 răspunsuri to "Târziu…în Călăraşi…"

Chiar e un oras frumos, dar nici eu nu prea am avut rabdare sa-l descopar asa cum trebuie.

da, e prima oară când vin, dar nu a fost un moment potrivit cred :)

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,912 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty