Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

La mulţi ani, cu dragoste! ♥

Posted on: Mai 24, 2012


…pentru că este ziua ta!

…pentru că eşti sora mea ♥

…pentru că eşti mereu lângă mine.

…pentru că mă cunoşti.

…pentru că mă iubeşti.

…pentru că eşti cea mai cea soră pe care puteam să mi-o doresc.

…pentru că te iubesc!!!

2 răspunsuri to "La mulţi ani, cu dragoste! ♥"

Si de baut cine da?

păi de obicei sărbătoriţii, nu? :P

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 38,430 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty