Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Despre „Planul B”

Posted on: Iunie 25, 2012


Mă bântuie tare ideea asta de „Plan B” în ultima vreme. Poate pentru că mă simt prea mult aşa.

Ba nu. Reformulez: este o persoană care mă face să mă simt prea mult aşa.

Mă enervează, mă irită, mă calcă pe nervi şi mă scoate din minţi. Sunt puţine lucruri care să îmi dea o stare negativă în halul ăsta. Iată că „Planul B” este printre ele. Adică de ce aş fi eu a doua alegere? De ce să fiu acolo doar când ăia mai tari nu sunt disponibili? Şi când ăia mai tari sunt în peisaj, de ce să fiu eu dată deoparte?

Şi ipocrizia mă irită. Ipocriziile astea mărunte, gen azi ne chicotim şi ne împărtăşim planuri de viaţă şi mâine nici nu mai primesc vreun semn, că a intrat în vigoare „Planul A”, mai atractiv, mai vesel şi mai interesant decât B-ul.

Da, mă frustrează. Tare de tot. Şi las toate astea să mă afecteze pentru că aveam impresia că este vorba de vreo prietenie la mijloc…dar era doar impresia mea.

De ce mai îmi bat capul?

Nu ştiu. Poate trece de la sine. Poate nu. Poate fac ceva într-o zi în privinţa asta. Sigur. Trebuie.

Gata, că mă doare capul. Ca să fim în ton, ascultăm „Quartz – Locul 2”. E aproape ce vreau şi eu să zic.

Annie

4 răspunsuri to "Despre „Planul B”"

Mai bine vino la Constanta blog meet si iti mai versi acolo supararea, sau uiti de ea. http://blog.ddumi.com/constanta-blog-meet-12.html

cum faci tu propagandă aici :))))))
sincer, sună fff bine….doar că eu am un eveniment la muncă în weekend….începe la 10 şi se termină abia pe la 6-7 :(
iete aici (să-i fac şi reclamă :D): http://ongmarenostrum.wordpress.com/2012/06/12/festivalul-eco-handmade-think-green-2012/

pai determina TU persoana aia sa se simta ca fiind „B”

nu prea sunt adepta „răzbunării”…şi parcă nici nu m-aş coborî la nivelul ei, sincer…

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,063 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty