Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

Am primit leapşa carierei blogosferice :D

Posted on: Octombrie 18, 2012


Am primit-o de la Emil şi o dau şi eu mai departe către Gropiţă, Lillee şi cine mai vrea, ca să nu fac listă :) Leapşa este înfiinţată de Miştocăreală şi are rugămintea să menţionăm acest lucru.

So, here I go!

De ce blogging-ul?
Pentru că este o formă de exprimare şi de interacţiune cu oamenii. Mi-a plăcut mereu să scriu, să mă joc în cuvinte şi să îmi expun cumva gândurile. Este un instrument foarte util de comunicare, aşa că m-a prins şi pe mine.

Câte bloguri ai avut? Şi câte ai momentan?
Singurul, unicul şi inegalabilul este acesta, momentan. Mai vedem pe viitor, am ceva idei şi de un alt blog, dar nu am timp suficient să încep încă un proiect.

Care a fost primul tău blog? Şi care este actualul?
Subsemnatul :D

La ce vârstă ai avut primul blog şi ce vârstă ai acum?
La 22 ani. Acum am 23, deci îndelungata mea experienţă bloggistică este de un an şi un pic.

Primul blog şi-a atins apogeul pe care presupun că l-ai stabilit? Dar actualul blog?
Sincer, nu am stabilit niciun apogeu. Sunt pe sistemul „mergând şi făcând” în acest moment.

Ce gânduri „urâte” aveai când ţi-ai făcut primul blog? Ştiai ce te aşteaptă?
Hm…nu cred că am avut gânduri „urâte”, am privit totul ca pe o experienţă nouă şi interesantă.

La început, ştiai că se poate face bani din blogging?
Da, ştiam. Blogging-ul era deja foarte dezvoltat când mi-am făcut eu blogul, în 2011.

Câţi bani ai câştigat din blogurile tale? Şi după cât timp de la înfiinţarea primului blog ai scos primii bani?
Încă nu s-a întâmplat şi nu am asta în plan prea curând :P

Ai avut gânduri de abandonare a blogului? De ce ai vrut să abandonezi?
Da, din cauza lipsei acute de timp. Dar am zis să îi mai dau o şansă.

Te-ai lăsa de blogging? Dacă da, care ar fi motivul?
Cred că m-aş lăsa de acest blog la un moment dat, dar aş începe un altul pe o temă mai de nişă. Blogging-ul este un instrument foarte util, nu cred că aş renunţa complet la el.

Annie a răspuns, acum e rândul vostru!

4 răspunsuri to "Am primit leapşa carierei blogosferice :D"

O fi raspuns Annie, dar nu a avut nimic de raspuns.

Mersi pentru ca ai mentionat ceatorul lepsei .. ;)

Mistocareala.ro

Cu plăcere! Aşa e frumos :)

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,634 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty