Annie redescoperă "oraşul de la malul mării"

De ce „te iubesc”, în văzul tuturor?

Posted on: Ianuarie 7, 2014


Pentru că mă apucă uneori (adică foarte des) aberaţiile, mai deschid pagina blog-ului şi mai arunc unele impresii personale despre „viaţă şi nemurirea sufletului”. :D

De ceva timp încoace, am tot văzut pe Facebook diferite mesaje şi urări felurite, pentru sărbătorile şi onomasticile recente. M-au impresionat plăcut câteva dintre ele.

Acele câteva care conţineau cunoscutul şi deja perimatul „te iubesc”. Dar aici era altfel. Era un „te iubesc” sincer, nepretenţios şi fără emfază. Era un „îţi spun că te iubesc pentru că vreau să ştii asta şi pentru că eu vreau să spun asta”; era şi pentru cel care l-a declarat, nu doar pentru cel ce primea declaraţia. Era un „te iubesc” simplu, matur, fără vreo obligaţie din partea celui care îl primea. Fără „artificii” grafice, inimioare nenumărate şi floricele, care îl fac uneori să pară o glumă, care îl transformă în „mi-e frică să-ţi spun că te iubesc şi să fiu vulnerabil în faţa ta, aşa că îl împopoţonez şi tu înţelegi ce vrei…poate este o glumă, poate nu”.

Am văzut, în sfârşit, „te iubesc” asumat total de cel care îl transmite, conştient de el şi fără temeri, fără frica de a fi expus în faţa celuilalt.  Şi, mai ales, fără frica de a fi expus în faţa celor care văd mesajul. Ştiu că este o chestiune intimă, privată, şi că este suficient să ştie cei doi implicaţi acest lucru. Curajul şi, într-un fel, nepăsarea (pozitivă aici) faţă de ceilalţi, sunt de admirat oricând. Deschiderea faţă de lume şi viziunea liberă (neconstrânsă de prejudecăţi şi norme sociale) în ce priveşte relaţiile cu cei apropiaţi sunt extraordinare şi merită să fie trăite. Şi, până la urmă, de ce ar trebui să ne pese că ceilalţi ne judecă pentru ce şi pe cine iubim? Ne vor judeca oricum, măcar să fie pentru ceva bun :) (vorba lui Noica: „Oamenii te iartă dacă faci crime. Dar nu te iartă dacă eşti fericit.”)

Mi-a plăcut să fiu martoră la sentimentele pure şi clare ale prietenilor mei virtuali. M-am bucurat pentru bucuria lor, de a-şi spune acest simplu Te iubesc!, indiferent că erau un cuplu, prieteni sau prietene foarte bune, fraţi, surori, părinţi, copii.

În concluzie…te iubesc!

Hai, fugi şi tu şi spune-i că îl/o iubeşti, o să aprecieze :)

Annie

Sursă foto

2 răspunsuri to "De ce „te iubesc”, în văzul tuturor?"

Ai scos în evidenţă foarte bine diferenţa dintre iubirile din adolescenţă şi tinereţe şi iubirile adevăraţilor adulţi. În domeniul sentimentelor, maturitatea este o calitate.

Eu trăiesc într-o nişă în care mi-e greu, aproape imposibil să simt iubire, în care iubirea este obturată de obişnuinţă, indiferenţă, acceptare scârbită sau chiar furie pe alocuri.

Cândva, când încă nu aflasem că trăiesc într-o zonă în care dragostea este ilogică şi de neînţeles, am primit chiar serioase reproşuri pentru Te iubesc… Iubeam atunci, precum Pluto într-un desen animat revăzut de curând, o femeie statuie, o femeie al cărei suflet nu-l puteam mişca, oricâte eforturi aş fi făcut, oricât de priceput în exprimarea emoţiilor aş fi fost.

Ştiu totuşi că, într-o lume normală, oamenii se bucură când, într-un fel sau altul, află că sunt iubiţi…

Îţi mulţumesc frumos pentru ce ne-ai împărtăşit :)
Eu îţi doresc sincer să ajungi în lumea „normală”, în care oamenii se bucură de iubire. Fiecare dintre noi merită acest lucru.
O zi minunată să ai!

Lasă un răspuns

Aşa sunt eu :)

Abonează-te la blog prin e-mail.

Alătură-te altor 38 de urmăritori

Cele mai pufoase fulare!

Câţi au dat click până acum? (din 24.06.2011)

  • 37,635 omuleţi


Înscris pe:

Recomand

Jovis Homemade Beauty